W świecie dzieci
Home
 

Jak daje radę dzisiejszy punkt handlowy z akcesoriami szkolnymi?

Co powinien mieć w ofercie dobry sklep z przyrządami biurowymi? Wszystko, co potrzebne do biura, czyli teczki, segregatory, ale także różne akcesoria potrzebne w domu, na przykład, papier do drukarek, flamastry, zakreślacze. Sklep taki powinien mieć też w swojej ofercie asortyment dla dzieci, przykładowo, stemple dla dzieci czy teczki dla dzieci, a także drobne pomysły na prezent jak skarbonki z ciekawymi wzorami. Czy można spotkać jeszcze takie sklepy?

dzieci na zajęciach lekcyjnych
Autor: Ann
Źródło: http://www.flickr.com

Niestety, spada ilość takich miejsc, a za tym stoi kilka powodów. Najistotniejsza jest ta rzecz, którą można określić zmianami w sprzedaży. Za tym pojęciem skrywa się zmiana krajobrazu handlowego w naszej ojczyźnie, kiedyś mieliśmy rodzinne sklepy, do jednego się szło po mięso, do innego po ubrania, do trzeciego właśnie po artykuły biurowe (najlepsze skarbonki). A obecnie mamy wielkie sklepy, w których można dostać niemalże wszystko. Przybory biurowe znajdują się tuż obok sukienek, a mięso tuż obok chleba.

W Polsce i tak nie jest źle. W USA, na przykład wielka sieć Walmart, która szczęśliwie nigdy nie weszła do naszego kraju oferuje właściwie wszystko, przez co niewielkie sklepy, także te z artykułami biurowymi szybko są zamykane. Na szczęście pojawił się Internet, która – uwaga! – również zamknął sklepy stacjonarne. Dosłownie. Kiedyś trzeba było iść po zakupy do sklepu, dzisiaj mamy możliwość wyboru, a jak pokazują ankiety coraz więcej osób wybiera handel w sieci.

Nie ma, co się dziwić, zakupy takie są wygodniejsze i tańsze (pojemne teczki). W niektórych branżach ludzie przykładowo udają się do dużego sklepu obejrzeć pralkę lub lodówkę, a później zamawiają ją przez Internet o kilka procent tańszą. Tak się dzieje w każdej branży, także w tej, w której sprzedawane są artykuły do biura. Tutaj Internet również wyrządził szkody, lecz ci co w miarę szybko się przebranżowili lub rozszerzyli swoją stacjonarna ofertę o zakupy on-line dziś przyznają, że Internet to ich sojusznik, nie wróg. Zaś tego samego nie mogą powiedzieć o marketach.
Off 

4 sierpnia 2014 This post was written by Categories: Kącik edukacyjny Tagged with:
Comments are off for this post


Top